ADMINISTRATOR
Ejerlejlighedsforeningens administrator er:
ØENS Ejendomsadministration A/S
Lergravsvej 59
2300 København S
Tlf.: 32 46 46 46
Foreningen bliver betjent af Helena Dagmar Roest Højvang som kan kontaktes på E-mail: hrj@oadv.dk tlf: 32 34 01 66
Administratoren arbejdsopgaver er:
- Opkræve a/c fællesudgifter og varme
- Bistå Engsunds beboere i indhentning af relevante informationer. Se under BILAG OG INFORMATIONER
- Udarbejde regnskab og budget
- Sørge for betaling af ejerforeningens regninger
- Rådgive og bistå bestyrelsen i dens arbejde
- Sørge for efter-/tilbagebetaling af a/c fællesudgifter og varme
Betaling af a/c fællesudgifter, a/c varme og antennebidrag sker til administratoren. Betalingen kan tilmeldes PBS.
Ved for sen indbetaling af fællesudgifter m.m., vil der ved hver rykker blive opkrævet et gebyr på kr. 100,00, og efter 2. rykker overgives fordringen til inkasso.
Ved salg eller udlejning af en lejlighed skal dette anmeldes til administratoren, senest 5 dage efter overtagelses-/indflytningsdagen.